zondag 25 januari 2015

VOORBEREIDING SEIZOEN 2015

Nu het einde van januari al in zicht is nadert het wielerseizoen 2015 met rasse schreden. We zijn intussen al enkele keren met het team samen gekomen om o.a. kennis te maken met elkaar en enkele trainingen af te werken. We zijn immers met zo'n 20-tal nieuwkomers in de ploeg maar al vanaf de eerste kennismaking zit gans het team op één lijn en is er een top sfeer! De voorbereiding voor mezelf verliep tot nog toe vlot, enkel de examens zorgde er zoals voorspeld voor dat de trainingen drastisch terug moesten geschroefd worden maar op dit ogenblik is het behalen van een diploma zeker en vast prioriteit voor mezelf. Ik werkte krachttrainingen in de fitness af, deed enkele zwem- en looptrainingen en begon vroeger dan andere jaren met rustige duurtrainingen. Ik voel me fris en goed en ben blij volgende week met het team op stage te kunnen vertrekken. Ook de nieuwe teamfietsen en kledij zijn reeds mooi op tijd geleverd wat zeker en vast voor een extra motivatie zorgt. Verder kan ik ook al meedelen dat ik onder normale omstandigheden het seizoen op gang zal trekken op zondag 22 februari te Ingelmunster waar we het clubkampioenschap zullen afwerken wat meteen een pittige wedstrijd wordt met ook nog deelname van ploegen als EFC-ettix, Team3M, Vl-technics,.. Maar eerst dus de stage waar ik dagelijks zal proberen een update te geven, tot dan! Grtjs Wiebren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten