zondag 29 maart 2015

HEVIGE WEDSTRIJD

Vandaag stond er nog eens een kermiskoers op het programma deze keer in Slypskapelle een deelgemeente van Moorslede. We stonden met zo'n 110 renners aan de start voor 21 ronden van zo'n 5km. Vanaf kilometer 0 werd alle op de kant gegooid door renners van Vérandas Willems, Ann post die allemaal al een pak prof wedstrijden in hun benen hebben. Als eerstejaars belofte die nog naar school gaat is het haast onmogelijk hier iets tegen te beginnen. Ik hield evenwel nog behoorlijk stand alhoewel ik heel diep moest gaan gedurende de ganse wedstrijd. Ik eindigde rond de 40e plaats wat zeker niet super is maar hiermee moet ik het nu eenmaal doen in deze periode van mijn carrière. Ook al leef ik er voor en train ik hard blijft het moeilijk op te boxen tegen renners die alles op het wielrennen kunnen zetten in deze periode van hun carrière. Ik blijf evenwel de moed niet verliezen en bekijk het week per week. De wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen door Jens Vandenbogaerde (Ann post) voor Joren Touquet (Vérandas Willems) en Gianni Marchand (KSV Deerlijk). Op naar de volgende!



Foto's: Martine Verfaillie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten