donderdag 9 april 2015

7e PLAATS OP PK TIJDRIJDEN

Vandaag stond het pk tijdrijden op het programma, ondanks de vaak weinig publieke belangstelling toch eentje waar ik altijd wat naar uitkijk. Er stonden ons drie ronden van iets meer dan 7 kilometer te wachten in en rond de Baliebrugge te Ruddervoorde. Ik besloot een behoorlijk strak tempo op te leggen vanaf de eerste ronde door de gunstige weersomstandigheden. Dit zorgde er voor dat ik na 7km een tweede besttijd realiseerde. Uiteindelijk was het verval de laatste 3km iets te groot om top 5 rijden (10sec van plaats 4) en zo strandde ik op een 7e plaats. Geen top resultaat maar wel één waar ik mee kan leven als eerstejaars belofte. Jan Logier (VL-Technics abutriek) won voor Seppe Verschuere en Joren Touquet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten