donderdag 2 juli 2015

SNELLE EERSTE WEDSTRIJDKILOMETERS

Vanaag stond ik aan de start in de Interclub van Geluwe. Voor deze wedstrijd werd ik pas in laatste instantie geselecteerd waardoor ik niet al te veel ambities koesterde bij aanvang van deze wedstrijd, des te meer omdat ik amper een week training in de benen had na de examens en 4 weken zonder wedstrijd. Vanaf de eerste kilometers lag het tempo zeer hoog waardoor geen enkele aanvalspoging ver droeg. Iets over half koers ontsnapte een gevaarlijke groep waarin we niemand van de ploeg vertegenwoordigd hadden. Hierdoor gingen we vol met de ploeg op kop gaan rijden wat rendeerde. Even later ontsnapte er echter opnieuw een ruime groep van zo'n 18 renners. Opnieuw was er niemand van het team mee door de zware inspanningen die reeds geleverd waren bij het terughalen van de vorige ontsnapping. Ik was evenwel al blij dat ik nog bij de overgebleven 60 renners in wedstrijd zat van de 150 gestartte en besloot "rustig" in de groep de wedstrijd uit te rijden op een 49e plaats. Met amper een weekje training in de benen ben ik hier zeker en vast mee tevreden.



FOTO'S: Lynn Huyghe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten