vrijdag 3 juli 2015

TOPCONDITIE IN ZICHT

Om richting de interclubwedstrijd van zaterdag in eigen Ichtegem nog wat extra intensieve kilometers in de benen te hebben koos ik er voor vandaag te starten in het criterium van Oostende. In de ochtend trainde ik al zo'n twee uur waardoor ik er een geslaagde trainingsdag wou van maken. Al snel lag de snelheid zeer hoog en volgden de aanvalspogingen elkaar in sneltempo op. Niemand raakte echt weg tot ik op 13 ronden van het einde met nog een andere renners er van onder muisde. We kregen nooit meer dan 20 seconden maar ik voelde me vandaag super en gaf uit volle pond om de achterkomende groep af te houden. Jammer genoeg was mijn mede vluchter een tikeltje minder en werden we alsnog op 4km van het einde gegrepen. Vervolgense speelde ik nogmaals alles of niets de laatste kilometer maar tevergeefs. ex prof Jonathan Breyne (Douchy-Thalassa) haalde het voor Kenny Govaert (HOME SOLUTION - ANMAPA CYCLING TEAM) en Steven De Landtsheer (W.T.C. WALTER GODEFROOT) ikzelf kom met een super gevoel als 10e over de meet. Een goede trainingsdag en aanvallende wedstrijd die jammer genoeg niet beloond werd maar ik ben klaar om zaterdag te schitteren in mijn eigen Ichtegem, hopelijk tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten