zaterdag 2 mei 2015

ZOALS VERWACHT

Vandaag stond ik aan de start van het BK tijdrijden in Overpelt bij Lommel. Ik wist pas van vorige week dat ik hier moest deelnemen tot mijn grote verassing en startte dan ook met bitter weinig ambitie tegen de beste 32 tijdrijders van het land. Er stonden ons 38 vlakke kilometers te wachten op een mooi parcours waar toch een behoorlijke bries waaide. Ik vertrok goed en viel nooit echt stil maar maakte me geen illusies dat ik een top tijd zou kunnen neer zetten. Ik besef dat ik hiervoor gewoonweg nog de kracht en uithouding van een derde en vierdejaarsbelofte ontbreek. Ik eindig dan ook op een 26e plaats maar was al blij dat ik hier goed genoeg was om te starten als eerstejaars. Laat het dan ook maar een goede training zijn voor het PK op de weg van aanstaande zondag waar we met de ploeg toch hopen de grote blokken EFC-Etixx en VL-technics het vuur aan de schenen te leggen. Ruben Pols (Lotto-Soudal U23)  reed uiteindelijk naar de Belgische driekleur voor Nathan Van Hooydonck (BMC Development team) en Aimé De Gendt (EFC-Etixx).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten